Wednesday 10 July 2013

Votočvohoz!

Kdo by měl zájem si koupit nějaký kousek oblečení z mého šatníku, nechť se podívá na můj Votočvohoz!



Musím vám ještě něco říct!

U nás v Ostravě jsem narazila na slevy v H&M a málem jsem se tam zbláznila! Dvě sponky-květinky do vlasů, které stojí normálně 99 Kč tam vyprodávali za 10 korun!!!!!! Samozřejmě jsem si jich odnesla hned asi 40 :D A to není všechno! Za stejnou cenu (10 Kč) tam vyprodávali i laky na nehty, které stojí jinak 129 Kč, a ty jsem si kupodivu vzala jenom dva - ty květinky mi asi v tu chvíli zatemnily mozek :D
Hodlám se tam vydat na lov ještě jednou, ale pochybuju, že tam ještě něco zbylo :( :D
(omlouvám se, že nemám svoje vlastní fotky, zapomněla jsem svůj nákup nafotit :(()

Sponky - kytičky (vyprodávali myslím jenom černé, bílé a fialové): 2 ks/10 Kč
foto: http://www.omlazeni.cz/sponkykyticky-do-vlasu-83-148736-0.html

Lak na nehty (odstín Happy Hour): 10 Kč

Tak vzhůru do H&M! (třeba se tam potkáme :D)



11 comments:

  1. tak jsem se chtěla kouknout na ty černý šaty, ale nejsou tam. To už jsou prodané?

    ReplyDelete
  2. Wow, tak teď jsi mě navnadila na ty slevy!

    ReplyDelete
  3. Krásná petrolejová barva toho laku na fotce! :)
    http://melange-soul.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Teda, ty máš ale štěstí! :) To já bych zas ujela na těch lacích. :D Bych si odvezla snad aspoň 10 nebo 20. :D

    ReplyDelete
  5. jo já tam taky sehnala pinetky za 10Kč ;))

    ReplyDelete
  6. Já teda v HM na nic zajímavého či extra levného nenarazila :-(

    VELKÁ giveway

    ReplyDelete
  7. To si teda měla velké štěstí! :) A ve kterém HM to bylo? Nevíš, které je v Ostravě nejlepší na ty slevy?

    ReplyDelete
  8. Nééé, nemůžu nakupovat!!! :D :D

    ReplyDelete
  9. Ten lak vypadá luxusně!

    ReplyDelete