Sunday 30 June 2013

Nezapomeň na mě!

Zdravím vás všechny po sto letech!
Moc se omlouvám, že je tady zase ticho po pěšině, ale jak už jsem psala, mám teď brigádu, kde jsem od rána do večera a na blog nemám čas ani energii :/ Snad mě za to neukamenujete a vydržíte se mnou do srpna, kdy už snad budu normálně pravidelně psát ;)

Protože zítra končí Google Reader a s ním i pravidelní čtenáři, chtěla bych požádat všechny, kteří mě chtějí nadále sledovat, aby si mě buď zapamatovali :D nebo mě sledovali např. přes Bloglovin', Facebook nebo cokoliv jiného, jenom mě prosím nevytěsněte z paměti a od zítřka na mě prosím nezapomeňte :( :D


Na Votoči jsem narazila na super vtípek, tak vám ho sem sdílím, ať se kdyžtak taky pobavíte:


Přicházím ještě s několika novinkami, které vás možná budou zajímat:
1) Jsem přijata na Skandinávská studia na MUNI v Brně, juchjuch! :)
2) Narazila jsem v poslední době na několik super věcí za nízkou cenu, takže tady jsou:

Bio kokosový olej (0,5 l) za 199 Kč z Billy:
V DM se prodává taky fajn kokosový olej od značky Purity Vision, ale je ho jenom 250 ml za necelé dvě stovky, takže tenhle půllitrový z Billy vyjde levněji ;)

foto: http://www.omlazeni.cz/kokosovy-olej-saloos-21-278891-1.html

Kosmetika z H&M:
U nás v Ostravě v Shopping Parku jsem narazila na super slevy, takže jsem si koupila kleštičky na řasy za 30 Kč (původní cena 129 Kč) a elektricky modrou tužku na oči rovněž za 30;- (původní cena 49 Kč).
Není to sice kdovíjak převratně levný nákup, ale je fajn si koupit něco, co bych si za původní cenu nemohla normálně dovolit ;)


Chystám se na obří eBay objednávku, takže přidávám pár užitečných odkazů na superlevné věci, které by se vám mohly taky hodit:
Hair cuff (zlatý nebo stříbrný) za 19 Kč: zde

Hair donut (3 barvy, 3 velikosti) za 20 Kč: zde

Dřevěný hřeben za 19 Kč: zde

Silonky s puntíky, srdíčky a jinými vzory za 32 Kč: zde

Bílá sluchátka za 20 Kč: zde

2x kadeřnické nůžky (klasické a efilační) za 77 Kč: zde

17 comments:

  1. neboj, GFC nekončí :) a super pančušky, idem sa na ne vrhnúť :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéj, tolik povyku pro nic? Jaktože nekončí? :D

      Delete
  2. Neomlouvej se, blog je přeci jen tvůj, takže samozřejmě přidáváš kdy ty máš čas :) Omlouvajících se bloggerek je taková spousta! Každopádně díky za tip na ten kokosový olej, cena více než příznivá, to se mi líbí. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, tvoje komentáře mě vždycky moc potěší :)

      Delete
  3. Normálně by sis nemohla dovolit kleštičky na řasy za 129kč? mno..... to už je trochu přehnané ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, trochu přehnané to asi je, je to ale myšleno tak, že si nemůžu dovolit utrácet 129 Kč za kleštičky z H&M, když ty samé stojí v drogerii 30-40 Kč. Asi jsem to špatně napsala, omlouvám se ;)

      Delete
  4. Jé, tak to se můžeme v Brně potkávat, taky jsem přijatá tam, kam jsem chtěla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasňačka! :) A kam přesně ses dostala?

      Delete
  5. ježiš to zrcátko to je krásný ! :) škoda, že nemám možnost objednávat z ebay :/:XX

    ReplyDelete
  6. škoda, že to zrcátko už není, to by se mi hrozně líbilo :D je to asi taková ta lesklá fólie, kde není moc vidět, co? :D za tu cenu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslíš přímo to zrcátko vevnitř? Tak to je úplně normální zrcátko, není to nalepená folie, ale klasické zrcátko ze skla nebo z čeho normální zrcátka jsou :D Jinak je to fakt škoda, že už je jenom dražší, nechápu, proč ho najednou přestali prodávat!

      Delete
  7. nepřidala jsi nějaký článek o tom, jak nakupuješ přes ebay? já už jsem o tom spousty slyšela, ale ještě sama nezkusila a trochu se bojím, jestli by ty věci dorazili...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Už se mě na to ptalo více lidí, tak o tom asi popřemýšlím ;) Teď ale blog dost zanedbávám, protože mám brigádu, takže nemůžu nic slíbit v nejbližší době :(

      Delete
    2. Tady je návod, který jsem našla, tak snad ti pomůže a já nebudu muset psát to samé: http://www.zive.cz/Clanky/Navod-jak-nakupovat-na-eBay-a-registrovat-PayPal/sc-3-a-142621/default.aspx :)

      Delete
  8. Prosím tě, v jaké sekci v Bille byl ten olej... Prolezla jsem obě Billy ve městě a bojím se, že v žádné ho asi nemají (jestli jsem tedy neprošvihla nějakou sekci). Díky moc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, já právě vůbec nevím, mělo by to být myslím u jídla, ale já ho ještě nekupovala, četla jsem o něm na netu a ještě jsem tam nebyla, takže nemůžu poradit, ale jmenuje se to doslova "kokosový tuk", takže v tom názvu není "olej", ale je to to samé;) Jinak jedině se zeptat nějaké prodavačky tam a ta tě snad bude navigovat :)

      Delete